Reserveringssysteem trampolineparken

Recras, de totaaloplossing voor reserveringen en administratie van trampolineparken

Laat nu ook je trampolinetickets en andere activiteiten snel en makkelijk online reserveren via Recras.

Hoe werkt het boeken via Recras bij een trampolinepark?

Omdat Recras met vooraf ingestelde starttijden werkt kun je altijd online en aan de kassa exact de juiste hoeveelheid tickets verkopen en de bezettingsgraad altijd tot het maximale aanvullen waarbij overboekingen tot verleden behoren.

Waarom je met een trampoline park eigenlijk niet zonder Recras wil werken.

Als ondernemer met een trampolinepark wil je snel kunnen schakelen op basis van drukte. Je wil nooit teveel tickets verkopen en altijd kunnen zien hoe de bezetting is. Al je tickets en activiteiten zijn razendsnel online of via de kassa te boeken. De bezettingsgraad is altijd up to date en je personeel met de juiste kwalificaties wordt ingepland. De facturen worden volledig geautomatiseerd aangemaakt en een offerte is met één druk op de knop verstuurd. Na een drukke periode wil je graag direct je statistieken inzichtelijk hebben om te kunnen anticiperen op de komende periode, onze zeer uitgebreide statistieken geven jou direct inzichtelijk hoe je er voor staat.

Recras is geïntegreerd in je website waardoor iedereen overal jouw tickets en arrangementen kan boeken en direct afrekenen.

Het slim bedachte boekingssysteem loodst je klant in een aantal eenvoudige stappen door het menu heen. Wanneer je klant inlogt ziet hij altijd de laatste informatie, want het boekingssysteem is altijd up-to-date. Bovendien is het als recreatieondernemer niet meer nodig om voor het reserveren een kalender bij te houden, de telefoon op te nemen of te e-mailen. Dit gebeurt vanaf nu af aan voor een groot gedeelte automatisch.

Een totaaloplossing voor de recreatiebranche

Klanten worden volledig automatisch herinnerd aan gemaakte reserveringen. Hier heb je zelf geen omkijken meer naar. Bovendien verhoogt het ontvangen van deze e-mail de voorpret bij je klant! Recras beschikt over een geïntegreerd kassasysteem. Hiermee kunnen activiteiten, hapjes en drankjes direct worden toegevoegd aan de bestaande boekingen en worden meegenomen op een algehele factuur. Zo heb je altijd alles compleet en voorkom je kasverschil. Ook zorgt het online reserveringssysteem ervoor dat je altijd de juiste bijlage meestuurt, zoals bijvoorbeeld een routebeschrijving of algemene voorwaarden.

Een voorbeeld uit de praktijk:

Het is maandagochtend en je wordt gebeld door een school, ze willen graag aanstaande donderdag met 6 groepen van 25 personen verdeeld over de middag langskomen. Ze hadden eerst een ander uitje gepland maar vanwege het slechte weer moeten ze nu op korte termijn een ander plan maken en willen snel schakelen.
Jij ziet direct in je planning dat je gedurende de middag deze groepen kan inplannen, je verstuurt een offerte op maat die je gedurende het gesprek al klaar had staan. De boeking wordt direct na het versturen al bevestigd en je krijgt van Recras een melding dat je de personeelsplanning moet aanvullen op die dag, met één druk op de knop worden de personeelsleden met de juiste kwalificaties gevraagd. De school heeft een fantastische dag en krijgt 10 maanden na het uitje automatisch nog een leuke mail waardoor ze worden getriggerd om er een jaarlijkse activiteit van te maken en opnieuw te boeken.