Recras als CRM-pakket met Binnenkomende Mail

Met trots presenteren we de nieuwste functionaliteit in Recras: Binnenkomende Mail. Klantcontact gaat nu nog sneller en soepeler met de toevoeging van deze langgekoesterde wens.

Een nieuwe standaard met Binnenkomende Mail

Op de valreep van 2023 hebben we gaaf nieuws! Met trots presenteren we de nieuwste functionaliteit in Recras: Binnenkomende Mail. Met deze toevoeging verdwijnt de algemene inbox en heb je nu de mogelijkheid om iedere gebruiker een eigen e-mail inbox te geven. Zo is Recras nu naast een management– en reserveringssysteem, óók een volledig CRM-pakket. Het zorgt er namelijk voor dat bijna alle communicatie met jouw klanten via Recras kan verlopen. Voor ons gaat hiermee een langgekoesterde wens in vervulling, ééntje die al sinds het begin op de wensenlijst stond.

 

Waarom zou je dit gebruiken?

  • Efficiëntie: Bespaar tijd door al je communicatie op één plek te beheren.
  • Snelheid: Het wordt nu nog makkelijker om snel en effectief op e-mails te reageren.
  • Volledigheid: Met de integratie van binnenkomende mail wordt Recras niet alleen een reserveringssysteem maar een volledig CRM-pakket.

Binnenkomende mail aanzetten

Wil je gebruik maken van binnenkomende mail stuur dan een e-mail naar support@recras.nl. We zullen deze nieuwe functie dan vanaf het nieuwe jaar, één voor één aanzetten. Je ontvang hierover bericht. Daarna hoef je er alleen nog voor te zorgen dat alle e-mails automatisch worden doorgestuurd vanuit de bedrijfsmailbox naar jouw Recras e-mailadres. De uitgebreide handleiding voor Binnenkomende Mail vind je in de Recras documentatie.

Hoe werkt Binnenkomende Mail?

Binnenkomende Mail in Recras werkt simpel en is geïntegreerd met openstaande acties op jouw Recras homepage. In 5 stappen leggen we je uit hoe je een e-mail afhandelt in de Recras inbox:

  1. Een binnengekomen e-mail wordt gezien als een vervolgactie.
  2. Het bovenste deel van de vervolgacties zijn de binnengekomen e-mails.
  3. Iedere e-mail koppel je aan een bestaande of een nieuw contact.
  4. Nadat deze is gekoppeld, is de e-mail een contactmoment bij dat contact geworden.
  5. Zodra de e-mail is afgehandeld kan die afgevinkt worden.

Meerdere mailadressen / vestigingen?

Heb je meerdere vestigingen/mailboxen waarvan de mails moeten worden doorgestuurd, dan kun je extra mailadressen toevoegen in Recras. Per mailadres kan worden aangegeven naar welke gebruikersrol de vervolgactie moet gaan. Dat ziet er dan als volgt uit.

Tip van Harrie: alleen belangrijke e-mails

“Om te voorkomen dat er irrelevante mails in Recras terecht komen, is het verstandig om hier een tijdje streng op toe te zien. Ik adviseer om geen nieuwsbrieven of andere algemene e-mails in deze mailbox te laten binnenkomen. Zo houd je je Recras inbox overzichtelijk en prettig om mee te werken.”