Reserveringssysteem voor klimparken

Totaaloplossing voor reserveringen en bedrijfsvoering van klimparken

De voordelen van Recras op een rijtje:

  • Capaciteiten zijn perfect in te stellen en altijd up to date
    • Maximum aantal startende klimmers per tijdsblok
    • Maximum aantal klimmers gelijktijdig
  • Online reserveren en betalen
  • Geïntegreerde kassa
  • Razendsnelle offertes en bevestigingen
  • Automatische facturatie (voor groepen)
  • Zonder moeite meerdere klimparken in 1 systeem
  • Ook andere bedrijfstakken zijn goed te integreren
  • Geïntegreerde personeelsplanning
  • Bedrijfsstatistieken binnen handbereik

Hoe werkt het boeken via Recras bij een klimpark?

Omdat Recras met vooraf ingestelde starttijden werkt kun je altijd online en aan de kassa exact de juiste hoeveelheid tickets verkopen en de bezettingsgraad altijd tot het maximale aanvullen waarbij overboekingen tot verleden behoren.

Waarom je met een klimpark eigenlijk niet zonder Recras wil werken.

In Nederland maken veruit de meeste klimparken al gebruik van Recras en ook buiten de landsgrenzen zijn er steeds meer klimparken die zich aansluiten bij Recras. Ons systeem sluit perfect aan op de behoeften van jou als klimparkondernemer. Zowel je tickets en activiteiten zijn 24 uur per dag razendsnel te boeken op je website. Offertes voor groepen kun je volledig automatiseren of op maat maken met een paar muisklikken. Je personeelsplanning is altijd dekkend en houdt rekening met eventuele kwalificaties.

Het slim bedachte boekingssysteem loodst je klant in een aantal eenvoudige stappen door het menu heen. Wanneer je klant inlogt ziet hij altijd de laatste informatie, want het boekingssysteem is altijd up-to-date. Bovendien is het als recreatieondernemer niet meer nodig om voor het reserveren een kalender bij te houden, de telefoon op te nemen of te e-mailen. Dit gebeurt vanaf nu af aan voor een groot gedeelte automatisch.

Een totaaloplossing voor de recreatiebranche

Klanten worden volledig automatisch herinnerd aan gemaakte reserveringen. Hier heb je zelf geen omkijken meer naar. Bovendien verhoogt het ontvangen van deze e-mail de voorpret bij je klant! Recras beschikt over een geïntegreerd kassasysteem. Hiermee kunnen activiteiten, hapjes en drankjes direct worden toegevoegd aan de bestaande boekingen en worden meegenomen op een algehele factuur. Zo heb je altijd alles compleet en voorkom je kasverschil. Ook zorgt het online reserveringssysteem ervoor dat je altijd de juiste bijlage meestuurt, zoals bijvoorbeeld een routebeschrijving of algemene voorwaarden.

Een voorbeeld uit de praktijk

Je klimpark is net weer open na de winterperiode en je krijgt een aanvraag binnen via de website. Er is een bedrijf dat graag teambuilding wil komen doen met een grote groep, daarnaast hebben ze nog allerlei aanvullende wensen die ze bij de aanvraag hebben genoteerd. Jij krijgt deze aanvraag direct binnen in je Recras-omgeving en de boeking staat al klaar in Recras, je hoeft de boeking alleen nog maar aan te vullen met de aanvullende wensen en met één druk op de knop heb je al een offerte gestuurd.
Je klant is akkoord en komt langs op een prachtige vroege voorjaarsdag. Recras ziet direct dat de personeelsplanning aangepast moet worden voor die dag en je kan met een druk op de knop personeel vragen voor deze dag zodat je hier niet meer over hoeft na te denken.
Aangezien het een stralende dag is ontstaat er die dag een rij aan de kassa met enthousiaste gasten. Het aantal klimgordels en plekken is beperkt maar Recras kan exact zien op welke momenten er groepen kunnen starten waardoor je nooit met een overboeking zit en ook geen onnodig ‘nee’ hoeft te verkopen.

Terwijl jij ziet dat de gasten zich vermaken op deze mooie dag is Recras ondertussen voor jou bezig om de gasten te bedienen die het komende seizoen allemaal willen komen klimmen.

Recras in vogelvlucht