Reserveringssysteem dierentuinen en attractieparken

Recras, de totaaloplossing voor reserveringen en administratie van attractieparken en dierentuinen.

Laat nu ook je tickets en activiteiten snel en makkelijk online reserveren via Recras.

Hoe werkt het boeken via Recras bij een attractiepark of dierentuin?

Je tickets zijn makkelijk en snel online boekbaar en ook aan de kassa kan je alle gasten op maat bedienen. Groepsarrangementen en schoolreisjes zijn online boekbaar en een offerte op maat is ook geen enkel probleem.

Waarom je met een attractiepark of dierenpark eigenlijk niet zonder Recras wil werken.

Een aantal zaken zijn voor jou als ondernemer cruciaal. Je wil je gasten online kunnen bedienen door het verkopen van tickets en arrangementen makkelijk op je website te integreren. Ook aan de kassa moet alles up to date zijn en wanneer een groep vraagt om een offerte dan wil je direct en op maat een goede offerte kunnen sturen. Recras neemt onder andere deze zorgen uit handen en automatiseert de zaken waar jij en je gasten geen tijd aan zouden moeten besteden.

Recras is geïntegreerd in je website waardoor iedereen overal jouw tickets en arrangementen kan boeken en direct kan afrekenen. Het slim bedachte boekingssysteem loodst je klant in een aantal eenvoudige stappen door het menu heen. Wanneer je klant inlogt ziet hij altijd de laatste informatie, want het boekingssysteem is altijd up-to-date. Bovendien is het als recreatieondernemer niet meer nodig om voor het reserveren een kalender bij te houden, de telefoon op te nemen of te e-mailen. Dit gebeurt vanaf nu af aan voor een groot gedeelte automatisch.

Een totaaloplossing voor de recreatiebranche.

Klanten worden volledig automatisch herinnerd aan gemaakte reserveringen. Hier heb je zelf geen omkijken meer naar. Bovendien verhoogt het ontvangen van deze e-mail de voorpret bij je klant! Recras beschikt over een geïntegreerd kassasysteem. Hiermee kunnen activiteiten, hapjes en drankjes direct worden toegevoegd aan de bestaande boekingen en worden meegenomen op een algehele factuur. Zo heb je altijd alles compleet en voorkom je kasverschil. Ook zorgt het online reserveringssysteem ervoor dat je altijd de juiste bijlage meestuurt, zoals bijvoorbeeld een routebeschrijving of algemene voorwaarden.

Een voorbeeld uit de praktijk:

Je hebt een attractiepark en er staat een druk weekend voor de deur. Op woensdag krijg je een mail, een sportvereniging wil met 80 kinderen en 10 begeleiders aanstaande zaterdag langskomen. Het is behoorlijk op het laatste moment maar jij ziet direct in de dagplanning dat het in orde is. Je verstuurd met één druk op de knop een offerte op basis van de wensen van de groep. De boeking is nog dezelfde dag definitief en je krijgt een melding van Recras dat de personeelsplanning nog niet op orde is voor die dag. Al voordat jij je hebt kunnen afvragen wat er nog geregeld moest worden heeft Recras al de juiste personeelsleden gevraagd die beschikken over de juiste kwalificaties. De groep heeft een geweldige dag op die zonnige zaterdag. De factuur is gegenereerd door Recras en wanneer deze niet tijdig is betaald wordt er een herinnering verstuurd. Negen maanden na de boeking krijgt de sportvereniging een leuke mail van jouw bedrijf om ze er nog eens op te attenderen hoe leuk het was en mede hierdoor wordt de vereniging een jaarlijkse gast in jouw park. Jij hoeft je alleen nog maar bezig te houden met de leuke zaken waarvoor je ondernemer bent geworden.