‘’Recras is top!’’

Jumpstyle trampolineparken gebruikt Recras nu zo’n 6 maanden en ons personeel is er helemaal weg van! Wanneer ik een personeelslid de vraag stel wat ze van Recras vindt krijg ik de reactie: ‘’Recras is top!’’

Ons vorige reserveringssysteem schoot namelijk aardig tekort wat betreft het aantal handelingen per nieuwe gast, dit resulteerde in lange wachttijden aan de kassa. Dat had invloed op het humeur van zowel gast als werknemer.

Na een jaar met dit systeem gewerkt te hebben was het tijd voor iets nieuws.

Alvorens Jumpstyle trampolineparken Recras in gebruik heeft genomen, werden er een aantal eisen gesteld waaraan ons nieuwe reserveringssysteem MOEST voldoen:

  • Zowel kassa als reserveringssysteem geïntegreerd in 1.
  • Mogelijkheid tot koppeling met onze nieuwe website.
  • Het bijhouden van een gedetailleerd klantenbestand.
  • Overzichtelijke dagplanning waarbij het aantal springers in realtime wordt weergegeven.

Na een redelijke zoektocht bij de bekende kassasystemen, zijn wij uiteindelijk bij Recras uitgekomen. Het complete systeem wat Recras aanbiedt omving eigenlijk al onze behoeften. Na kort contact via de telefoon, was een persoonlijk gesprek snel ingepland. Tijdens dit gesprek werd ons al snel duidelijk dat dit systeem perfect op onze behoeften (en meer!) aansluit.

Vanaf het moment dat wij met Recras zijn gaan werken is ons bedrijf veranderd in een goed geoliede machine. Waar wij bij ons vorige systeem last hadden van veel simpele maar tijdrovende taken, hebben wij een groot deel van deze taken kunnen automatiseren. Ook is het verwerken van een groot aantal nieuwe bezoekers een kwestie van minuten geworden.

Van het versturen van reminders tot aan het in kaart brengen van bedrijfsstatistieken, het kan vaak met enkele klikken van de muis. Komen we ergens niet helemaal uit? Een mailtje wordt vaak binnen een uur beantwoord door de Recras support. Het boekingssysteem is zo uitgebreid dat wij elke keer weer nieuwe dingen ontdekken.

Wat ons betreft is Recras inderdaad top!